Klacht: verkeerd voorgelicht en nu geen hulp bij oplossing

op 27 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Ik zut voor mijn werk een aantal weken in de VS. Het blijkt dat mijn telefoon hier niet werkt. (andrre klacht bij Vodafone).
Probleem is dat ik niet kan internetbankieren omdat ik geen tan codes kan ontvangen.
Gebeld met Ing…we kunnen u een tancodelijst sturen.
Prima want iemand heeft de sleutel en kan die lijst inscannen. Dst ging allemaal in 2-3 dagen.
Prima… NEE!!!!

Als men een tancode lijst stuurt na sms functie kan je niet meer inloggen in mijn ing!!
Dan heb je een nieuwe activatiecode nodig. WAARVOOR !!! Die ffing codes zijn naar mijn huisadres gestuurd !

Ondertussen ben ik al een week en drie DURE telefoontjes verder en heb ik die stomme activatiecode nog NIET ontvangen.

Het idiote is ook dat je alleen een brief kan schrijven of kan bellen. Want de chatfunctie werkt alleen als je kan inloggen en dat is het probleem!

Nee het is verstuurd…waarheen dan…ik denk nasr uw huisadres… u kunt hrt misschien ophalen…hallo ik zit in de VS .. oh ja dat is een probleem. ..tja waarom zou ik anders bellen.
Is er eeen andere oplossing …kan ik iemand machtigen … dan moet u met die persoon naar de bank komen… welk deel van ik zit in VS begrijpt u niet?

Kortom je hebt geen moer aan de klantenservice, want ze kunnen alleen oplepelen wat in het boekje staat. Echte problemen zijn te moeilijk voor voor Ing.

Stuur me een code per omgaande !!!
Of regel op andere wijze toegang. Het is te belachelijk voor woorden dat ik geen toegang heb tot mijn eigen geld !!!
Waardeloos als die vrouw had gezegd dat ik opnieuw moest activeren had ik beter een ander telefoonnummer kunnen geven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 27 augustus 2016 om 14:37 geantwoord

Hallo Monique,

Ik begrijp dat dit heel vervelend is als je in de VS zit. Excuses dat je telefonisch nog niet voldoende bent geholpen.
Via deze weg wordt het ook lastig om je te helpen omdat ik persoonlijke gegevens van je nodig heb en het niet handig is om deze openbaar op deze website te plaatsen.

Ik wil je dan ook vragen of je contact met ons kunt opnemen via Facebook of Twitter. Hier kunnen we kijken naar de situatie en kijken we meteen wat we voor je kunnen doen.

Ik hoop dat we het via die weg snel kunnen oplossen.

Meike
ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht boze klant 13

1 jaar geleden - Nou contact opnemen met Ing via Social Media (facebook ) noem ik geen oplossing voor mijn probleem. Waarom kunnen ze me niet gewoon emailen? Dit is GEEN oplossing

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:40 geantwoord

Dit is geen oplossing ! waarom sturen jullie mij geen email, ik ben met email prima te bereiken, sterker nog omdat mijn whatsapp via wifi wel werkt zou je me ook kunnen whatsappen en langs die weg ook nog kunnen bellen. Dat werkt wel.
Ondertussen kan ik nog steeds niet inloggen in mijnING dus mijn probleem is NOG NIET OPGELOST!!!!!!

ik hoor graag hoe nu verder?

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant 13