Klacht: verkeerd voorgelicht en nu geen hulp bij oplossing deel 2

op 29 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Ik heb eerder geklaagd over het feit dat ik na 10 dagen nog steeds geen nieuwe activatiecode heb ontvangen van ing nadat men zonder enige waarschuwing vooraf ineens de toegang tot mijn ING hadden geblokkeerd.

Deze sit noemt de klacht opgelost maar NIETS IS MINDER WAAR !!!

Mijn klacht is helemaal niet opgelost ik heb nog steeds geen toegang.

Ik snap trouwens niet waarom deze site zou bepalen of mijn klacht is opgelost, dat is alleen voor de ratings en in mijn geval een wassen neus.

De klacht is pas opgelost als ik weer toegang heb tot mijnING.

Klaarblijkelijk is deze site in het bezit van een rechtstreeks emailadres van de klantenservice van Ing. Ik zou dat adres graag krijgen zodat ik mijn probleem kan oplossen want contact opnemen via facebook is belachelijk.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

6 maanden geleden - Hoi Monique, Ik vind het erg jammer om te lezen dat jouw eerdere klacht de status 'opgelost' heeft gekregen terwijl je nog niet voldoende geholpen bent. Jammer genoeg zijn wij niet in de gelegenheid per e-mail met jou te communiceren (ik lees dit in de eerdere klacht). De vraag om ons een privébericht te sturen via Facebook of Twitter doen wij omdat je op het moment in Amerika bent/was. Bellen kan dan nog al prijzig zijn. Via een privébericht kunnen wij dan gemakkelijk de gegevens met je controleren en voor je uitzoeken waar het nu toch mis gaat. Dat je behoorlijk baalt kan ik me erg goed voorstellen. Ik wil je toch vragen ons via deze weg een bericht te sturen zodat we kunnen werken aan een oplossing. Vriendelijke groet, Julita ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant 14