Klacht: Verkeerd product, geleverd op het verkeerde adres. Tot op heden nog geen juiste telefoon binnen.

op 03 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Toen ik het pakketje opende merkte ik dat de telefoon niet de juiste kleur had. Daarom heb ik deze op 22-7-16 weer aangetekend terug gestuurd via PostNL. Dit pakketje is 25-7-16 daar ontvangen volgens mijn track en trace code (en volgens PostNL) maar tot op heden (03-08-16) heb ik nog steeds geen bevestiging gehad dat deze daar is ontvangen. Omdat mijn telefoon nog niet retour is ontvangen, krijg ik niet de juiste bestelling toegestuurd. Inmiddels is het al 8 dagen geleden dat er voor de telefoon getekend is door de ontvanger (distributiebedrijf), maar nog steeds heb ik de juiste telefoon niet binnen.

Als ik eindelijk mijn nieuwe telefoon heb aangezien mijn oude aan vervanging toe is en een tegemoetkoming voor de onduidelijkheid waar ze me in achter hebben gelaten en natuurlijk het lange wachten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RVersteeg