Klacht: Verkeerd perron

op 04 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 73 van 16:59 naar Winterswijk vanaf Enschede centraal vertrekt niet vanaf het perron waar vermeld staat dat deze zou vertrekken. Ook na zwaaien vanaf het juiste perron reed de chauffeur voorbij waardoor ik een half uur moet wachten.

Gewenste Oplossing:

De bus gewoon vertrekt vanaf de plek die aangegeven staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 november 2017 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martijn gj,

Ai! Balen dat de bus niet vanaf het juiste perron vertrok en jij de bus daardoor hebt gemist. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat er op het vertrekken vanaf het juiste perron gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn gj