Klacht: verkeerd opgestelde rekening

op 18 oktober 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als coulance hadden wij recht op een gratis montuur i.p.v. een gratis bril. Op de rekening staat niet vermeld dat het montuur gratis is dus trekt de zorgverzekering de kosten van het montuur af van het gedeclareerde bedrag. Het komt er dan dus op neer dat ik het gratis montuur toch zelf moet betalen. Ben hiervoor naar het filiaal in WC Woensel in Eindhoven gegaan. We kregen daar te horen dat het systeem geen andere factuur kan genereren, het welk mij onwaarschijnlijk lijkt.. Op de factuur zou moeten staan dat het om een gratis montuur gaat en dat bedrag moet op de rekening gecrediteerd t worden. Graag alsnog een correcte factuur waar alleen kosten van de glazen op vermeld staan.

Gewenste Oplossing:

met een correcte factuur in deze

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kees van den Bogert