Klacht: Verkeerd ontvangen bestelling

op 16 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevrouw,

Op 3 december 2017 heb ik bij u een bestelling gedaan van 3 dezelfde bontjasjes.
Nadat ik deze vandaag ontvangen en uitgepakt heb kom ik erachter dat ik 3 totaal verschillende jasjes toegestuurd heb gekregen.
Hiervoor heb ik wel €111,47 betaald + (€40 invoerrechten!).
Graag wil ik dat er mij een oplosing wordt aangeboden, zoals volledige terug betaling van de bontjassen, verzendkosten en invoerrecht!
Want dit is namelijk heel vervelend.

Bestelnummer: 1712031226622005

Graag hoor ik snel van u!

Ayla Huys.

Zie mail
Totale vergoeding van alle kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 december 2017 om 11:17 geantwoord

Beste Ayla,

Onze oprechte excuses dat we u incorrect(e) product(en) schijnen te hebben gestuurd. Wij streven ernaar om de oorzaak van deze fout te vinden. Om dit te bewerkstelligen verzoeken wij u vriendelijk om de volgende foto's op te sturen:

1. Een foto van het verkeerd verzonden product dat u hebt ontvangen
2. Een foto van de barcode van het product. Bijvoorbeeld
SKU https://www.lightinthebox.com/download/056eee7a-303f-42e0-ad80-5aa2bc5776c3

Foto's te uploaden:https://www.lightinthebox.com/download/0e7b5df6-c52b-4f82-b6e1-4e3b790e0e1e

Ter informatie: De foto's kunt u toevoegen als bijlage via deze Vraag. Let er wel op dat dit in JPG formaat is en niet groter of 2MB, en het bijlage kan alleen maar worden upload via PC, maar via uw smartphone niet.

Betreft de invoerrechten:
De kosten die u ziet zijn belastingen die zijn opgelegd door de douane van het land waar u woonachtig bent - wij ontvangen hiervan geen cent. We kunnen tijdens ons bestelproces geen schatting maken van de douanekosten, omdat deze per land verschillen en niet altijd worden opgelegd.

Wij wijzen u erop dat wij het volledige bedrag van de belastingkosten zullen vergoeden aan klanten die hebben betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting.

Helaas kunnen wij u geen belastingkosten vergoeden, aangezien u bij het plaatsen van deze bestelling niet hebt betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting. Wij waarderen uw begrip in deze kwestie.

Wij adviseren u ten zeerste om bij uw volgende bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting te kopen, om de kosten te beperken. Wij stellen uw begrip zeer op prijs. Indien u bezwaar hiermee hebt, vragen wij u vriendelijk een nieuwe ticket aan te maken onder Custom Duties/Invoerrechten.

Wij hopen binnen 3 dagen weer van u te horen. Zodat we dit probleem voor u zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Lizahne
lightinthebox.comKlantenservice