Klacht: verkeerd geleverd

op 13 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste UPS medewerker,

Ik heb een kostbaar pakket ontvangen wat eerst vanwege vermeende beschadiging enkele dagen is vastgehouden.Ik heb niets van beschadiging waar kunnen nemen. ( maar begrijp dat wanneer er b.v. een pakket valt men zorgvuldigheid betracht, ik neem ook aan dat er contact is geweest met de afzender hierover)
Maar de klacht gaat over de datum van levering. Deze heb ik gewijzigd omdat ik op de bewuste datum niet thuis kon zijn ( van 8 mei naar 9 mei, er moest worden getekend) Toch is het pakket aangeboden op 8 mei.
Ik was niet thuis en het pakket is zonder tekenen aangeboden bij de buren. ( wat NIET de bedoeling was)
Onzorgvuldig vind ik.
Gelukkig heb ik mijn spullen binnen maar het had zomaar verloren kunnen gaan!!!
vriendelijke groet,
Jan Petersen
pakketnr 1 ZAY26226849950147

Gewenste Oplossing:

Alles is uiteindelijk goed gekomen maar ik vind het belangrijk dat afspraken nagekomen worden. Ik meld dit ter informatie om zo fouten in de toekomst te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petersen60