Klacht: verkeerd brillenglas na oogmeting

op 12 maart 2020 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

bij paerle in sittard medio 2016 een bril gekocht, na levering oogpijn gehad. Een aantal keren terug geweest en werd mij geadviseerd geduld te hebben want er was mogelijk sprake van gewenning vanwege een andere scheefstand van het glas. Maanden rondgelopen met oogpijn, opeenvolgend ben ik naar een andere vestiging gegaan met mijn klachten, pearle te landgraaf, hier gaven ze aan een ander glas te slijpen voor mijn bril. Na levering van het nieuwe glas werden mijn klachten nog veel erger, een aantal keren terug geweest, ook hier gaven ze aan dat ik geduld moest hebben want mijn ogen moesten wennen aan het nieuwe glas. Maanden lang zijn er periodes geweest dat ik moest gaan liggen met mijn ogen dicht ivm. spierpijn aan het oog. Begin dit jaar naar een gespecialiseerd opticien geweest en nu blijkt dat het brandpunt van het glas 1 cm afwijkt ten opzichte van mijn oogpupil, het glas is volledig verkeerd geslepen! jarenlang heeft de pearle me laten rondlopen met verkeerde glazen, belachelijk slecht van deze organisatie die zich profileert als de beste.

het geld retour van de bril

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 12 maart 2020 om 16:19 geantwoord

Heeft op 16 maart 2020 om 18:07 geantwoord

afgelopen zaterdag bij de vestiging in Brunssum geweest. ze wilden mijn bril niet aannemen voor een analyse van de glazen in de bril.
na jarenlang pijn aan me ogen gehad te hebben wil ik geld zien, een grote blamage van pearle. als er een fout is gemaakt dien je ook je verantwoordelijkheid te nemen, op zijn minst het volledige aankoopbedrag retour.

Alle klachten die gemeld zijn door tegel1