Klacht: Verkeerd bezorgd, geen briefje achtergelaten.

op 07 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Footlocker en zou geleverd worden door UPS. De bestelling was afgeleverd alleen niet bij ons, daar kreeg ik een email over. Ik verwachtte bij thuiskomst een briefje in de brievenbus met het adres waar ons pakket afgeleverd zou zijn. Dit was niet het geval.
Gelukkig was een buurtbewoner zo netjes en eerlijk die ons pakket kwam langs brengen alleen was het pakket afgeleverd helemaal aan de andere kant van de wijk, eerst bij bouwvakkers en daarna bij de buurtbewoner. Als deze buurtbewoner niet eerlijk was geweest, was ik er nooit achter gekomen waar mijn pakket was afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Het probleem is nu gelukkig opgelost, hoop ik. Want ik moet nog twee pakketjes ontvangen van UPS. Ik ben tevreden als dit soort fouten niet meer gemaakt worden. Ik heb voor een groot bedrag aankopen gedaan bij de footlocker.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door RooSz