Klacht: Verkeerd bezorgd, geen briefje achtergelaten.

op 07 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan bij Footlocker en zou geleverd worden door UPS. De bestelling was afgeleverd alleen niet bij ons, daar kreeg ik een email over. Ik verwachtte bij thuiskomst een briefje in de brievenbus met het adres waar ons pakket afgeleverd zou zijn. Dit was niet het geval.
Gelukkig was een buurtbewoner zo netjes en eerlijk die ons pakket kwam langs brengen alleen was het pakket afgeleverd helemaal aan de andere kant van de wijk, eerst bij bouwvakkers en daarna bij de buurtbewoner. Als deze buurtbewoner niet eerlijk was geweest, was ik er nooit achter gekomen waar mijn pakket was afgeleverd.

Het probleem is nu gelukkig opgelost, hoop ik. Want ik moet nog twee pakketjes ontvangen van UPS. Ik ben tevreden als dit soort fouten niet meer gemaakt worden. Ik heb voor een groot bedrag aankopen gedaan bij de footlocker.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:34 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door RooSz