Klacht: Verkeerd bezorgd!

L. Coutinho op 14 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestelling van F‪oodlocker‬ is door ‎UPS‬ is op een verkeerd adres afgeleverd bij ene BUDAK. Kom ik achter via Track & trace.
Heel vreemd want op het pakket staan gewoon mijn NAW gegevens.
Iemand gaat er nu met mijn bestelling/pakket vandoor. Ik wil mijn bestelling ongebruikt en onbeschadigd!!!! Klacht mail is al verstuurd naar zowel Foodlocker als UPS. Nog geen reactie van beide partijen ontvangen.

Als mijn bestelling op korte termijn goed is afgerond dus in mijn bezit is.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:27 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door