Klacht: Verkeerd artikel

op 12 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij jullie een zwart jurk met kant zwar besteld, maar plaats van die jurk heb ik een blauwwit jurk ontvangen.
Ik wil dat dit snel opgelost wordt en dat ik geen openstaande bedrag meer heb.

Gewenste Oplossing:

Ik ga verder kijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 22 mei 2020 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 17769472, wat jammer dat je een andere jurk hebt ontvangen. Ik nodig je uit de verkeerde jurk terug te sturen. Je zal een e-mail ontvangen met aanvullende informatie.
De jurk die je graag wilt hebben is uitverkocht. In dezelfde e-mail zal je een code vinden die je recht geeft op gratis verzending en 10% korting. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door 17769472