Klacht: Verkeerd advies accu inzake Accubladblazer FN-ABV 40

Theo den Iseger op 02 december 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mijn vrouw heeft tegelijkertijd bovengenoemde Accubladblazer en Accu Heggenschaar met oplader en twee accu’s aangeschaft met advies van een van uw medewerkers echter twee identieke accu’s 20V die niet geschikt is voor eerdergenoemde accubladblazer die wij nu in de herfst wilde gaan gebruiken. Helaas werkt hij niet en dus naar uw winkel in Noord Scharwoude gegaan met bovengenoemd probleem waarna uw medewerkster ging kijken of zij de juiste accu had liggen om hem vervolgens om te ruilen echter helaas niet op voorraad Zij liet weten om klantenservice te raadplegen via contactformulier hetgeen direct gedaan echter toto op heden geen reactie dan wel bevestiging schriftelijk uwerzijds erop hetgeen niet correct is. Graag vernemen wij omgaand hoe nu verder?
M.vr.gr.

Theo den Iseger
Merel 8
1722DE Zuid Scharwoude
0651942153

Liefst in desbetreffend filiaal te Noord Scharwoude de juiste accu voor accubladblazer ter omruiling met fout geadviseerde accu 2.0Ah max.20V

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 10 december 2021 om 14:21 geantwoord