Klacht: verkeerd adres

op 08 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb 8-6-2016 gewacht op een pakketje, aflever adres nieuwe kerkstraat 120, na heel de dag gewacht te hebben krijg ik pas om 19:33 een mail dat het adres niet klop, ik heb in de ochtend van deze dag ook aangegeven dat het pakket bij de “buren” geleverd moest worden op nieuwe kerkPLAATS 120, technisch gezien hetzelfde adres, als ik beide adressen intik krijg ik precies dezelfe plek te zien, mijn eigen huis, ik begrijp niet dat ups mijn adres niet kan vinden

dit is al eerder gebeurt dus tot vandaag niks echt positiefs te melden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door shiawase