Klacht: verkeerd adres

op 08 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 8-6-2016 gewacht op een pakketje, aflever adres nieuwe kerkstraat 120, na heel de dag gewacht te hebben krijg ik pas om 19:33 een mail dat het adres niet klop, ik heb in de ochtend van deze dag ook aangegeven dat het pakket bij de “buren” geleverd moest worden op nieuwe kerkPLAATS 120, technisch gezien hetzelfde adres, als ik beide adressen intik krijg ik precies dezelfe plek te zien, mijn eigen huis, ik begrijp niet dat ups mijn adres niet kan vinden

Gewenste Oplossing:

dit is al eerder gebeurt dus tot vandaag niks echt positiefs te melden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shiawase