Klacht: verkeerd aangegeven faciliteiten

op 21 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Na tien dagen lang kamperen in Engeland heb ik samen met mijn vriend via booking.com een hotel geboekt in Newcastle. De reservering gaf aan dat we bij Hotel Heroes een tweepersoonsbed hadden geboekt. Dat was wel een verwennerij na tien dagen in een slaapzak. Bij Hotel Heroes aangekomen blijkt dat dit ‘tweepersoons bed’ een stapelbed is, oftewel eigenlijk gewoon enkele bedden. We hebben dit direct gemeld bij de eigenaar en gevraagd om een andere kamer, maar het hele hotel had geen kamers met een tweepersoons bed. De eigenaar kon ons laten zien dat hij niet bij booking.com heeft aangegeven tweepersoons bedden in de kamers te hebben. Aangezien wij nogal uitkeken naar gewoon een bed voor ons samen was het nogal een domper dat we de laatste avond van onze vakantie in een stapelbed moesten doorbrengen, zeker omdat we juist om die reden een hotel hadden geboekt (voor €50,-) in plaats van een hostel (voor €25,-). Voor de dubbele prijs kregen we dus eigenlijk niets meer, waar we dat wel hadden verwacht.

Ik zal tevreden zijn als booking.com er voor kan zorgen dat dit soort dingen niet nog vaker gebeuren en we voortaan gewoon kunnen krijgen wat de reservering ons verteld. We hebben nu het dubbele uitgegeven dan we hadden kunnen doen als we graag in een stapelbed hadden willen slapen. Een vorm van onkostenvergoeding lijkt mij hier wellicht wel op zijn plek..

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemijn van Leeuwen