Klacht: Verkeer informatie

op 30 december 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

29 december contact opgenomen met (040) 808 03 34 want ik had een vraag over Philips Hue, ik kreeg een vrouw aan de lijn die aangaf dat ik een ander nummer moest bellen want zij kon mij niet door verbinden.
Maar ik vroeg haar een gratis nummer te geven maar zij verzekerde mij dat het volgende nummer gratis was 00800 0744 54775 om niet in de problemen te komen heb ik het haar nogmaals gevraagd maar het was beslist gratis!
Ik heb toen gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan hoewel mijn problemen niet opgelost konden worden, maar ik kreeg wel een koude douche toen ik meer als 7 euro moest betalen aan vodafone!
30 december nogmaals gebeld met (040) 808 03 34 toen kreeg ik een man aan de lijn die aangaf dat
00800 0744 54775 inderdaad een gratis nummer was maar hij kon eigenlijk weinig voor mij betekenen omdat Philips gesplitst was en zij daar geen deel van uitmaakte!

Ik zou al tevreden zijn met een gratis Hue kleuren lamp!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gestel07