Klacht: Verhuizing

op 07 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verhuisservice is erg slecht. Na overzetten blijkt er op het nieuwe adres geen kabel te liggen terwijl me dat wel toegezegd was.
Wat er dan gebeurd is dat ze het verhaal over de schutting gooien naar de bekabelaar (LCC) en nergens meer verantwoordelijk voor zijn. LCC is nauwelijks te bereiken en komt afspraken niet na. Gaat minstens een paar weken duren en dat voor een zakelijk abonnement.
Erg slecht

Gewenste Oplossing:

Verbinding hersteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StanOo