Klacht: Verhuizing

op 28 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ben op 9 mei verhuisd. Op tijd alles doorgegeven en pakket gewijzigd.
Krijg net afrekening en zie dat mijn oude pakket nog gewoon doorloopt. Meteen gebeld en de verhuisdatum staat nog open op 1 juni. Op de factuur staat wel de goede datum maar medewerker zegt dat het in het systeem niet doorgevoerd is vandaar de hogere abonnementskosten?????. Hij kan dit niet terugdraaien en stelt voor om de verhuisdatum op vandaag te zetten. Kan dit niet crediteren. Ik vertelde hem dat zijn college dus geen goed werk heeft geleverd door niks door te geven aan het systeem. Moet dus het volle pond betalen. Als ik nu niet gebeld had was het oude pakket gewoon doorgelopen.

Ben tevreden als de rekening gecrediteerd word op het werkelijke pakket.
Heb verhuisdatum doorgeschoven ivm ziekte van 21-3 naar 9-05. Dit ook duidelijk aangegeven. Daardoor ook al 2x een ander telefoonnummer gehad.(had nieuw nummer al aan familie enz. Doorgegeven) Heb internet uit het pakket laten halen want dat gebruik ik niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van den Hoven1