Klacht: Verhuizen bij tele2

op 06 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld om verhuizing door te geven, moment dat op mijn nieuwe adres internet weer zou werken werkt deze niet.
Gebeld voor een oplossing, zou diezelfde dag nog teruggebeld worden. Niets gehoord dus zelf maar weer gebeld maar geen oplossing binnen 3 dagen wordt u gebeld. Hierdoor mijn abonnement maar opgezegd maar of ik dan wel even nog een maand(zonder internet) door wil betalen!

Gewenste Oplossing:

Compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrakleijer1988