Klacht: verhuisbericht

op 26 mei 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Mijn verhuisbericht over mijn betaalrekening is bij de bank doorgekomen: Van Tedingerbrouckstraat 14, 2596PC. Den Haag
Maar niet van de tak: negatieve rente. ( notanummer 0000745004301001 ). Die was nog verstuurd naar het oude adres: jan van nassaustraat 95, 2596BR. Den Haag
Svp ook de rekeningen betreffende negatieve rente ook omzetten naar het nieuwe aders: Van Tedingerbrouckstraat 14,2596PC, Den Haag.

Na omzetting van dit adres

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wat onhandig dat er post naar een oud adres van u is verstuurd. Als ik uw bericht goed begrijp dan zijn de adresgegevens van een specifieke rekening niet correct. Is het mogelijk dat deze rekening een andere tenaamstelling kent dan de betaalrekening waarvoor de adresgegevens wel goed gewijzigd zijn? In dat geval kun u namelijk via het Internet Bankieren deze gegevens wijzigen. Hiervoor kunt u de betreffende tenaamstelling selecteren bij het wijzigen van het adres. Vanwege veiligheidsoverwegingen kunnen wij helaas geen adreswijzigingen doorvoeren via deze site. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 juni 2021 om 12:28 geantwoord

Op 26 mei hebben we hier op het forum deze klacht ontvangen. Ook op 26 mei hebben we gereageerd met uitleg op de klacht. Na dit bericht echter hebben we geen reactie meer ontvangen, We sluiten daarom deze klacht door hem als opgelost neer te zetten hier op het forum.

Heeft op 09 juni 2021 om 12:45 geantwoord

N.a.v. het bericht per mial heb ik een afspraak gemaakt op kantoor.
We kwamen er niet uit.
De wijze van te woordstelling was positief.
Dus: inhoudelijk: neen
Service: ja.
Ik ga akkoord met de niet- oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Henk de Mol van otterloo