Klacht: Verhouding dozen

op 02 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schandalig, terwijl ik de zegels nog bij de boodschappen kreeg waren de dozen al op. Dit is pure misleiding. Nog extra boodschappen gedaan om het laatste boekje vol te krijgen. Mevrouw op is op, wij konden niet weten dat de actie zo hard zou lopen. Complete onzin,je weet toch hoeveel zegeltjes je uitgegeven hebt. Nogmaal pure misleiding.

Gewenste Oplossing:

Als ah de hele maand oktober de klanten de kans geeft de zegels in te wisselen, zonodig tegen een vervangende vershouddoos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabell