Klacht: Vergoeding voor geannuleerde vlucht volgens wetgeving EU

op 28 september 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Easyjet heeft in maart dit jaar onze vlucht geannuleerd waardoor wij alternatieve reismethoden moesten bekostigen om terug naar huis te kunnen komen. Maanden hebben we vervolgens geprobeerd een vergoeding terug te krijgen dmv bijna dagelijks contact met Easyjet waarbij Easyjet een teleurstellende service heeft getoond: er werden vele beloftes gemaakt van het terugbellen over de telefoon wat nooit gebeurde, tot het terugbetalen van onze reiskosten waarna het bedrag nooit is ontvangen. In de bijlage de bevestiging van Easyjet dat het geld uitbetaald zou worden, maar nooit meer iets op gehoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld dat beloofd is en waar wij recht op hebben, ontvangen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cm.vogel