Klacht: Vergoeding

op 17 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden van 27/6 t/m 4 /7 een huisje geboekt bij de kempervennen,om even te ontspannen tussen vervelende chemo. Behandelingen.nu is er helaas een schuiving van behandelingen waardoor wij in de betreffende week helaas niet kunnen gaan. We hebben gebeld en er is een mogelijkheid om tegen een vergoeding een andere week te komen heel fijn natuurlijk waren het niet dat we nu een kleiner huisje krijgen. Ook goed vonden we, allen de € 600verschil waren we wel kwijt ! We hoopte om ergens een compensatie voor te krijgen vb. Lekker uit eten,ontbijtbuffet of extra activiteiten maar helaas ze waren nergens toe bereid. Dit valt ons wel een beetje tegen,we hadden wel wat meer simpatie en medeleven verwacht.

Met compensatie voor het verschil in bedrag .lekker uit eten ,extra handdoeken pakketten of extra activiteiten

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 juni 2016 om 08:48 geantwoord

Heeft op 20 juni 2016 om 09:49 geantwoord

Ben allerminst tevreden over de reactie, we hebben ten slot van rekening ook pas 2 weken geleden geboekt, en dan vast te houden aan de 4 weken regeling vind ik een beetje flauw. Gastvriendelijk is het echt niet! Een kleine compensatie had het nare gevoel van nu weggenomen en had ons ook tevreden naar andere mensen weer kunnen vertellen over de goede oplossing, maar nu vertel je over de nare ervaring! Geen goede referentie voor hun jammer!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Melissadelaat