Klacht: Vergeten voorwerpen

op 19 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen jaar hebben wij tweemaal een bezoek gebracht aan vakantiepark De Eemhof. Beide keren zijn wij helaas iets vergeten mee te nemen. De ene keer betrof het een scherp keukenmes. Bij thuiskomst gelijk gebeld en medegedeeld dat het mes erg scherp is en gevaarlijk voor kindvriendelijk park. Ik kreeg een formulier opgestuurd waarbij ik aan moest geven wat we verloren waren. Helaas is het mes niet gevonden. Vorige week zijn we een Aankleedkussen vergeten. Deze heeft achter een open deur gestaan. Ook gelijk vrijdag melding van gemaakt. Weet kreeg ik een formulier opgestuurd en helaas weer niet gevonden! Ik heb duidelijk gelijk het cottagenummer doorgegeven en ik vind het vreemd dat beide voorwerpen niet teruggevonden zijn.

Ik wil graag weten hoe het 'zoeken' naar verloren/vergeten voorwerpen gaat, dat de afhandeling hiervan sneller verloopt en hoe het komt dat in beide gevallen een volwerp niet worst gevonden terwijl het dezelfde dag gemeld is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 25 mei 2016 om 09:01 geantwoord

Heeft op 25 mei 2016 om 12:21 geantwoord

Wij begrijpen dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de vergeten voorwerpen maar wij vinden het erg vreemd dat beide voorwerpen niet zijn gevonden aangezien ze dezelfde dag gemeld zijn. Hoe kunnen deze spullen spoorloos verdwijnen?

Alle klachten die gemeld zijn door E.M. Zwaneveld