Klacht: Vergeten eigendommen willen wij terug

op 12 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na een weekje centerparcs in november komen we erachter bij thuiskomst dat we een tas ( met nieuwe en ( gebruikte schone ) kleding, parfum enz ) zijn vergeten … deze stond in de woonkomen en hebben we niet meer gezien door dat de deur was dicht gevallen.

Na aankomst thuis gelijk gebeld te hebben zou er gekeken worden hoe en wat…na 2 uur niets gehoord dus zelf even gebeld en gevraagd m.b.t. de status… ik zou misschien de volgende dag iets horen vreemd maar goed je hebt het maar te accepteren.

Volgende dag niets gehoord dus zelf maar gebeld…..en ja hoor er is niets gevonden maar mogen pas vrijdag het huisje weer in…
niets gevonden ??! het is een flinke tas ?!
Heb contact gezocht met Center Parcs in NL na eerst 8keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn contact gekregen met een bepaalde klanten ( klachten ) service. Ook zij hebben met het park contact gezocht en ja advies was echt wachten tot vrijdag.

Week daarna zelf weer contact moeten zoeken, hier werd vertelt dat er niets gevonden zou zijn.

Tevreden als onze eigendommen retour worden gezonden ( kosten voor ons ) of als onze vergeten eigendommen vergoed worden alle aankoop bonnen / afschrijvingen aanwezig, behalve van onze gebruikte schone kleding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 december 2017 om 17:31 geantwoord

Op 15 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden. Het Webcare Team heeft nogmaals contact opgenomen met het desbetreffende park en de vergeten voorwerpen werden helaas niet terug gevonden. Volgens de algemene voorwaarden zijn de huurder en degene die hem of haar vergezellen hoofdelijk aansprakelijk voor alle verlies.

Heeft op 15 december 2017 om 17:41 geantwoord

Verschuilen achter regeltjes en vergeten dat het eigen personeel de boel bedonderd.

Alle klachten die gemeld zijn door FamBlink