Klacht: Vergane Glorie, geen waarde voor je geld.

op 13 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

15 dagen geboekt bij Booking.com.
Accommodatie: Musso Panoramica aan het Comomeer.
Het zou een nieuwe en Luxe accommodatie zijn. We hebben €2.000 betaald.

Vriendelijke buren en de vriendelijke kantoor personeel van Happy Holiday Homes. Goed werkende huishoudelijk apparatuur: magnetron, koelkast, oven, vaatwasser,wasmachine en haardroger.

Accommodatie is 65 m² en niet 85 m² zoals vermeld! Lawaaierig omgeving met honden die dag en nacht aan het blaffen waren. Geen WIFI, we hadden 15 dagen WIFI volgens onze boeking. Na herhaaldelijk verzoeken kregen we een webcube die na 4 dagen leeg was – geen compensatie/restitutie gekregen. Alleen Italiaanse Senders op tv! Bij overige accommodaties hadden we CNN en BBC world als er sprake was van satellietzenders. Smerige accommodatie, vergane glorie. Versleten bank en matras. Er is op ons verzoek en vervangend matras gebracht (een camping bed), maar er was geen ruimte om dit open te stellen! Een kapotte douche deur. Oude slaapkamer kasten en DIY meubels, met een oude collectie van te kleine kleding hangers. Nergens om de was op te hangen, we moesten het aan een kleine was rek, aan de hekken aan de ramen, aan deuren en aan stoelen hangen. Geen plek op de privé parking.

Ik heb een klacht ingediend en foto's gestuurd. Er werd een terugkoppeling belooft.
De review die ik gegeven heb is nog niet geplaatst.
Van de belofte: "Binnen 7 dagen nemen we weer contact met u op." Is niets gekomen.
Het is nu 14 dagen verder. Jammer dat ik hiermee de berichten in de media moet gaan geloven: “Bij problemen geven zij feitelijk niet thuis, Booking.com reageert uberhaupt nergens meer op.”

Een terugbetaling van 50% zie ik als een passende oplossing.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elizabeth Micallef