Klacht: verf geeft af

op 25 juli 2016 over Flexa in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige maand een duur blik (Flexa straks in lak)aluminium verf gekocht bij de Praxis. Na precies gedaan te hebben wat er op het etiket stond heb ik de commode 2 keer in de lak gezet. Na twee weken kwam ik erachter dat de commode afgeeft. Contact gezocht met Praxis en die geven aan dat de leverancier zegt dat we het af moeten lakken! Omdat dit vaker voorkomt. Ik ben het er totaal niet mee eens. Flexa strak in de lak staat erop en over afgeven kan ik niets vinden. Baal hier flink van!

Gewenste Oplossing:

Kosteloos een blik lak in plaats van smoesjes over dat het vaker voorkomt. Daar kan ik niets aan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Arno84

4 maanden geleden - Ik heb zojuist een bericht ontvangen van AkzoNobel (Flexa) en zij hebben mij kosteloos een blik lak aangeboden. Ik ben blij met de snelle adequate oplossing. Bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Arno84