Klacht: Verdrietig naar huis

op 24 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste mensen van centerparcs.

Wij zijn nu een week thuis van een week hutteheugt en ik wil toch even mijn beklacht doen over een aantal dingen die mij dwars zitten.

Op de vrijdag dat wij aan kwamen was ons huisje smerig en drijfnat de kachel stond hoog aan dus gezellig de vakantie starten met een kop koffie zat er niet in toen ik met deze klacht naar de receptie ging had ik pech gehad en moesten we 2 uur wachten tot er 2 dames kwamen om de klacht te behandelen met 1 doekje. Ik heb toen zelf maar het hele huisje gesopt om het toch maar fris te maken de wc vloer lag onder de urine.Begint al fout. Wij vonden het ontbijt altijd super bij centerparc en als je nu op zaterdag en dinsdag ging ontbijten was het een feestje werd er gezegd en kwamen 2x 3minuten een pop en dat was het. Toen wilde mijn dochter naar het ijcrcream feestje van orry dat was gratis stond op alle meldingen op dr app in het blaadje overal maar nee dat kon alleen als je daar ging eten a 29,50 pp. Stond ik daar met 2 huilende kinderen. Ons gezin gaat zeer graag naar centerparcs omdat we daar allemaal blij van werden maar nu reden we naar huis en heb ik stilletjes gehuild omdat alles draait om geld bij centerparcs en wij heel hard moeten sparen om naar jullie toe te gaan en ons dit toch gelukt was maar met een rotgevoel vertrokken. Mvg jessica besseling.

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Dat zou ik niet weten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen.jessica