Klacht: ontevreden over apparaat

[email protected] op 07 februari 2024 over Verda Dente in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goeiemorgen ik heb vorig jaar mei een handy pro elektrische zaag gekocht maar ik had heel kort
daarna al kontakt over het apparaat dat hij niet deed wat jullie op internet lieten zien.
ze deden toen een voorstel terugsturen of een nieuw apparaat en dat heb ik gedaan omdat ik dacht een nieuw apparaat zal het wel beter doen .achteraf spijt ik had hem terug moeten sturen want leek wel zo maar dat was een moment achteraf.
toen een hele tijd niet gebruikt tot ik 3 weken terug een partij hout kreeg en ik weer ging zagen vol goede moet maar het was een drama .ja ik weet dat ik het misschien eerder had moeten doen
maar ik was in de veronderstelling dat hij het goed zou doen
dus toen heb ik op 30 januari een mail naar verda dente gestuurd en een week later non een maar nog steeds niets gehoord

gr ben koeleman

Gewenste Oplossing:

ik heb in die mail gezet dat ik het apparaat terug wil sturen en dat ze mijn geld terugstorten

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Verda Dente
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verda Dente

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - k vind het heel slordig hoe hun met de klachten van klanten omgaan en zeker als je de reviews leest gaat het heel vaak zo .maar ik vind daar moet toch eens een keer wat aangedaan worden dat is mijn mening gr ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verda Dente nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - ik vind als ik alle klachten lees dat het bedrijf zijn klanten niet serieus neemt door niet te reageren op de mails die ze sturen en als ik dat zie zijn dat nogal wat mensen .maar wat doen jullie er verder mee om het op te lossen gr ben

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]