Mijn Klacht:
goeiemorgen ik heb vorig jaar mei een handy pro elektrische zaag gekocht maar ik had heel kort
daarna al kontakt over het apparaat dat hij niet deed wat jullie op internet lieten zien.
ze deden toen een voorstel terugsturen of een nieuw apparaat en dat heb ik gedaan omdat ik dacht een nieuw apparaat zal het wel beter doen .achteraf spijt ik had hem terug moeten sturen want leek wel zo maar dat was een moment achteraf.
toen een hele tijd niet gebruikt tot ik 3 weken terug een partij hout kreeg en ik weer ging zagen vol goede moet maar het was een drama .ja ik weet dat ik het misschien eerder had moeten doen
maar ik was in de veronderstelling dat hij het goed zou doen
dus toen heb ik op 30 januari een mail naar verda dente gestuurd en een week later non een maar nog steeds niets gehoord
gr ben koeleman
Gewenste Oplossing:
ik heb in die mail gezet dat ik het apparaat terug wil sturen en dat ze mijn geld terugstorten