Klacht: Verbrand aan de verwarming

op 19 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vooreerst wil ik melden dat wij een leuke vakantie gehad hebben in Erperheide, echter afgezien van onze laatste dag.
Op vrijdagochtend vonden wij het vrij koud in onze cottage en hebben wij de verwarming aangezet.
Iets later hoorden wij een luide schreeuw van ons zoontje van 15 maanden. Hij had zich in de 3de graad verbrand aan zijn handje aan de verwarming.
Voor een bungalowpark, gericht op kinderen, zou men toch mogen verwachten dat alles ook effectief kindvriendelijk is. In dit geval gaat het om een verwarmingsinstallatie die bij een minieme verhoging van de thermostaat gloeiend heet wordt.
Ons zoontje had 2 doktersbezoeken nodig en dient nog een hele tijd behandeld te worden om de wonde te laten genezen. Hopende dat deze melding kan leiden tot een oplossing.
Mvg, Annelies De Wit

Aangezien onze laatste dag veel korter was dan voorzien ( getuige ook het feit dat wij veel spullen vergeten zijn in de cottage), vroegen wij ons af wat hier van Centerparcs tegenover kan staan.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 15:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jo_vanderveken@hotmail.com