Klacht: Verboden om te zien hoe een zonnebril staat

op 16 februari 2018 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik was bij een pearl winkel om een zonnebril te kopen. Ik paste een Raben zonnebril van bijna 150 euro. Op een van de glazen zat een enorme plakker waardoor het voor mij onmogelijk was om te zien hoe de bril mij stond. Ik vroeg of de plakker er af mocht. Het antwoord: “absoluut niet” Als ik de plakker eraf haalde moest ik de bril kopen! Dus een bril van 150 euro die je ongezien moet kopen. De verkoper zei dat hij er niets aan kon doen, dat was nu eenmaal een bedrijfsregel. Ik vind dit buitengewoon vreemd en zeer weinig klantgericht!

Excuses en de mogelijkheid om de bril te passen zonder stikker en het recht om de (goedkopere) bril die ik uiteindelijk gekocht heb te ruilen voor deze bril als hij goed blijkt te staan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

3 maanden geleden - Beste mevrouw Scherpenisse, Wij hebben direct contact met de betreffdende winkel en u opgenomen over de klacht en bieden u zeker de mogelijkheid de uitgezochte bril binnen twee weken opnieuw in de winkel te passen en indien gewenst de andere bril te ruilen. Wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is en bieden u daarvoor onze welgemeende excuses aan. Dit is niet de service die u van ons zou mogen verwachten. Wij danken u voor de tijd en moeite die u genomen heeft dit bij ons kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Pearle Opticiens

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 19 februari 2018 om 13:20 geantwoord