Klacht: Verblijf lac d ailette niet tevreden

op 02 april 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste, momenteel verblijven wij in een premium vitrage voor 4 personen die totaal vernieuwd zou zijn. Maar dit is toch niet zo, kraan van toilet druipt, wc blijven hangen, keukenkastjes zijn herwerkt maar zeer gevaarlijk met scherpe randen. In de keuken zijn er geen pannen of deftig materiaal aanwezig. Koken met twee kleine kindjes is hier niet aan de orde. De verwarming laat ook te wensen over, drie kleine electrische vuurtje voor te verwarmen en met kleine kindjes due niet kunnen spelen op de vloer omdat hij zo koud is. De lavabo boven loopt niet leeg, je moet tien minuten wachten eer het water weg is. Lichtschakelaars zijn kapot beneden. Dit is de derde maal dat we komen en al de tweede maal dat het een onverzorgd huisje is. We hebben dit jaar al drie parken gedaan maar dit is een vakantie om te vergeten. Zo zou een mens niet meer naar center parcs willen gaan. Onze vakantie duurt nog tot en met vrijdag en nu gaan we elke buiten het park om een betere service te hebben. Wij hebben bijna 900€ betaald maar deze service is maar de helft waard of nog minder.

Ik zou graag een deftige vergoeding hebben van mijn verblijf, zeker een 50% korting of teruggave, wij zijn reeds friends privilege in center parcs. Maar nu is er zeker heel veel twijfel of we nog opnieuw zouden boeken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 april 2018 om 16:05 geantwoord

Naar aanleiding van de melding heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor contact opgenomen met het park. Er werd meegedeeld dat de gast nog niet naar de receptie was geweest om de klachten te melden. Helaas kon er dan ook geen oplossing worden geboden. We hebben de gast geadviseerd om naar de receptie te gaan om de klachten te bespreken.

Heeft op 03 april 2018 om 19:13 geantwoord

Wij hebben de klachten gaan melden maar er werd geen enkele verontschuldiging gegeven we zouden van graag een compensatie hebben, mss nog eens kunnen gaan eten bij hun in het restaurant. Maar blij zijn we niet.

Alle klachten die gemeld zijn door