Klacht: verblijf in ongezonde cottage/ongedierte

op 24 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We verbleven afgelopen midweek in centerparcs De limburgse Peel.
Bij aankomst bleek dat de verwarming in het huisje iedere keer in een soort programma schoor waardoor de thermostaat op 28 graden bleef steken, nadat we de stekker uit de ketel hadden getrokken was dit uiteraard verholpen. We moesten echter wel met douchen iedere keer de stekker terug plaatsen anders hadden we geen warm water.
De toiletbak lekte water waardoor we de beneden wc maar niet hebben gebruikt ( 8 pers cottage ). Na dit alles hebben we ons maar eens gemeld bij de receptie en we werden verwezen naar de volgende dag dan konden we ons opnieuw melden. We hadden die dag een dagje toverland gepland en dus ging dat niet lukken (het is reeds woensdag van de mid-week).
Toen kwam onze grootste schrik op de donderdagmorgen. Er bleek bij de vuilnisbakken wat zakken op de grond te zijn gezet en deze stortplaats was eigenlijk schuin achter ons huisje, we werden onaangenaam verrast door een rat (!) die waarschijnlijk net gedineerd had en terug keerde naar zijn verblijfplaats maar wel even ons terras aandeed.
Dit alles werd wel gade geslagen door onze kinderen van 2 1/2 en 4 jaar.
ik moet er niet aan denken als ze naar dat beest waren toe gelopen.
Dit alles heeft er toe geleid dat we niet de vakantie hadden die we ervan hadden verwacht en we hadden toch wel iets meer verwacht dan een privé dierentuin en een vochtig huisje wat voorverwarmd werd tot een tropische temperatuur.

Wanneer ze ons compenseren met hetgeen wat zich heeft voorgedaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 09:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door skelator