Klacht: Verblijf in Center parcs Kempervennen

op 13 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Een vriendin en ik hadden met onze 2 kinderen van 1 jaar en 2 jaar een comfort huisje geboekt van 3 tot 7 juni op het vakantie park in Kempervennen. Er stond bij beschreven dat alle benodigde keuken middelen en bedlinnen aanwezig zouden zijn. Toen wij aankwamen was er voor maar 2 personen bedlinnen en er waren niet genoeg pannen in de keuken om eten te kunnen klaar maken. Hiervoor hebben wij minimaal 4 keer de receptie gebeld en zij kwamen dit uren later nog niet brengen. Pas aan het einde van de andere dag was het er. En hadden we alsnog geen koekenpan gekregen.

In het huisje zelf was het erg vochtig. Ook al deden we de ramen dicht, alle bedden en kleding bleven erg vochtig en klam. Hierdoor is mijn dochtertje ook flink verkouden geworden. Het was niet fijn slapen.

De medewerking van het park is ook zeer laag. Mijn auto stond 2 uur vast achter een heuvel omdat er geen toegang was naar het huisje. Eerst wilde het park niet komen helpen en me laten staan. Na 2 uur wachten met alle spullen en 2 kinderen kwamen de medewerkers toch nog helpen.

Ik raad niemand aan om een comfort huisje te boeken op dit vakantie park, want veel comfort was er niet.

Als er wat aan deze fouten gedaan wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 juni 2016 om 09:38 geantwoord