Klacht: Verblijf Erperheijden niet zoals beloofd vies en ongedierte .

op 24 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn 22 juni voor 1 overnachting in de jungledome geweest.
Bij aan komst in de jungledome wat rond gelopen maar niet de beloofde flamingo s die zaten in vossemeren maar ook van de andere 40 soorten beesten was zeer weinig te zien,nog dat weekend met een rangen meegelopen, maar meer als een stuk of 10 soorten zaten er echt niet binnen .
Teleurstelling 1.
Bij de cababana aangekomen bleek het een kamer met een bed te zijn.
Geen privé terras sloot aan op het grote algemene terras.
Kreeg ik van een medewerker te horen dan heb je inderdaad pech,dit is het minst mooie huisje van het park,maar er waren er nog wel andere leeg zo ik kon zien.
Teleurstelling 2
Na dan maar lekker eten en drinken,eten was redelijk,maar op 2 dagen tijd heb ik 1 keer een schoon glas gekregen,alle anderen of stuk of echt ranzig.
Dus drinken uit je flesje.
Teleurstelling 3
En als klapper op de vuurpijl.
Er is geen wc dus in de nacht over het terras om te gaan plassen.
Rond uit smerig onder gekotste wc op zoek naar andere wc op kakkerlak gaan staan en er een heleboel zien wegschieten onder het dek en eenmaal bij de cabana begroet worden door een hele muizen familie.
Je zou voor minder vertrekken.
Maar als de afvalbakken niet geleegd worden trekt dit ook dit soort beesten aan.
In d nacht nog overgegeven van de drukkende hitte raampje openzetten met al deze kruipers nee dank je. Het was een hel.
En dat zijn we niet gewend van centerparcs.
Maar erperheide nooit meer.
Jammer want na een lang ziekbed ,waar ik nog steeds niet beter ben was dit voor het eerst dat ik en mijn dochter er even tussen uit waren.

ik wil een financiële compensatie om een ander keer een ander park te bezoeken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden verontschuldigingen aangeboden voor het ongemak dat de gasten hebben ervaren. Helaas hebben wij geen melding kunnen terugvinden op het park. Als er geen melding wordt gedaan kunnen onze parkmedewerkers niet ingrijpen en naar een geschikte oplossing zoeken.

Heeft op 26 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Ik heb melding gedaan bij 1 van de medewerkers in de jungle domme.
Blijkbaar is ook het verstrekken van foute informatie ook normaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruijns