Klacht: Verbeterpunten bostalsee

op 09 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het huisje wat we hadden 522 zag er mooi uit en netjes het probleem was dat het super gehorig was en de kussen echt schandalig slecht waren we hebben niet kunnen slapen en hebben allebei last van onze nek niet echt fijn als je met een baby van 5 maanden daar bent
Ligging van het huisje was super alleen jammer dat we geen uitzicht op het meer hadden ivm de hoge bomen
We zijn 2x wezen eten in de dome eerste keer hadden we pizza broodjes en nachos met kaas dat ging opzich wek kwa smaak hoofdgerecht hadden we beide de hamburger delux die smaakte helemaal nergens na en kosten best wat geld de friet die er bij zat was super zout en niet goed gebakken
De 2e keer gingen we pannenkoeken eten want wat kan er fout aan pannenkoeken nou ze zagen er redelijk moois uit maar smaakte weer nergens naar het enige wat een beetje smaakte was de spek die erop zat
Het gevolg is dat we maar bij het dorp zijn gaan eten en 3 dagen eerder naar huis zijn gegaan
Ik vindt het heel jammer dat het eten zo slecht was terwijl je er wel de hoofdprijs voor betaald en verwacht dat het eten zoals bekend altijd lekker is in Duitsland

Een tegoedkoming voor het eten en de 3 dagen die wij eerder zijn gegaan

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 11 juli 2016 om 09:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MichelSanders