Klacht: verandering van mobiel nummer

op 03 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds mei 2015 klant bij simpel. Een klein abonnement afgesloten voor mijn dochter. Enige tijd niet gebruikt. Nu, na een aantal maanden wilde wij haar simkaart in een andere mobiel stoppen. Wat bleek. Het nummer van de simkaart hoorde jiet meer bij ons. Simpel gebeld en deze geven aan dat het nummer niet klopt. Dat wisten wij ook al. Hoe kan een simkaart opeens niet meer werken. Dit was de eerste keer dat we in zee gingen met simpel dus er is maar een simkaarg met daarop een mobiel nummer.

We wilde het abonnement verhogen maar moeten het dan afkopen…. Volgens heft simpel ergens een fout gemaakt. Heläas wordt daar niks over gezegd.

Onze oplossing: stop met de afschrijving van 2,50 per maand. Start een nieuw abonnement zoals er nu in de actie wordt genoemd. 10 euro, onbeperkt bellen en 1000 mb data. Volgens mij worden we daar alllemaal beter van.En erken dat er ergens een fout is gemaakt. Nummer simkaart is 0651576412

Wanneer er een oplossing komt voor dit probleem. Ook het email adres is veranderd. Het is nu gregenhes@gmail.com . Waarschijnlijk kan ik door het wijzigen van het nummer ook niet meer in mijn persoonlijke pagina op simpel. Er staat dat er een error is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste meneer Van Laar, Uiteraard is het vervelend dat u de simkaart niet kunt gebruiken. Graag denken wij met u mee. U heeft toentertijd van ons een e-mail ontvangen met de bevestiging van uw bestelling. Hierin staan uw klantgegevens vermeld. Ik wil u vragen om deze gegevens op te sturen naar vragen@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Alan Simpel

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 17 mei 2016 om 15:11 geantwoord

Beste meneer Van Laar,

Zoals mijn collega telefonisch heeft aangegeven is er nooit een verzoek voor nummerbehoud ingediend geweest. Daardoor heeft u inderdaad een nieuw nummer toegewezen gekregen. U heeft ook aangegeven dat u graag over zou willen stappen naar onze Belrevolutie. Dit is mogelijk tegen de reguliere tarieven. Deze wijziging kunt u doorvoeren op uw eigen Mijn Simpel pagina.

Casper

Simpel