Klacht: verandering van data niet gedaan of niet geconformeerd

op 09 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Heb 3 weken geleden hotel in Luik voor 3 nachten geboekt en betaald, diezelfde middag heb ik gehoord dat ik die datum niet kon gaan en de datum veranderd (incheck 11-mei tot 18 mei nu veranderd naar 25 mei tot 28 mei) naar eerst gecheckt te hebben of data beschikbaar was in hetzelfde hotel (la passarelle ) en dat was zo, vervolgens krijg ik geen bevestiging hiervan, wel dat booking.com het verzoek heeft doorgegeven, afgelopen 2 weken 2 keer aangeschreven voor conformation van deze boeking maar krijg van hun geen antwoord en tot mijn verbazing krijg ik gisteren (8 mei) bericht van hun dat ik de conformation van 11-18 mei moet uitprinten en meenemen , dus ze negeren gewoon mijn berichten en nemen geen moeite de datum te veranderen…..heb wel al 210 euro betaald…………heb nog 10 dagen geleden gezegd als het niet lukt de datum om te boeken ik wel bij wil betalen voor ander kamer/hotel of dat ze het annuleren…………vind het schandalig dat ik geen antwoord krijg en dat de zaken niet fatsoendelijk afgehandeld worden en helemaal genegeerd word.

Als mijn boekings datum aangepast wordt
of anders mijn 210 euro terug krijg of ander hotel in overleg geboekt wordt voor 25 mei tot 28 mei a.s. (3 nachten)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edithelize