Klacht: Venenkussens uitverkocht voor de ingangsdatum aanbieding

op 19 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de folder van de Lidl staan 2 venenkussens 1 van 50×60 cm en 1 van 40×71 cm. De aanbieding is alleen via internet te bestellen en gaat in op maandag 19 juni 2017. Maandag eerste werk keek ik op de site om deze kussens te bestellen. Wat schetst mijn verbazing, de kussens zijn niet meer te bestellen. Dus naar de winkel gegaan om te vragen hoe dit kan. Zij zeiden, dat je deze aanbieding 10 dagen vóórdat de aanbieding ingaat al had kunnen bestellen en dat ze nu uitverkocht zijn… Dus ik baal verschrikkelijk!!! Hoe kon ik dat weten??? Dit staat niet in de folder vermeld!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik alsnog deze 2 boven genoemde kussens kan krijgen voor de prijs die in de folder staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2017 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ShirleyJ