Klacht: onredelijk wachten op onderdeel defect geleverde hor.

op 01 juli 2020 over VELUX Nederland B.V. in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind mei via Hornbach een verduisteringgordijn en een hor besteld. (bestelling 9007965319)
Bij uitpakken blijkt de hor een afgebroken beugel te hebben.
Via Hornbach aangegeven en na enkele telefoontjes zou er een onderdeel worden geleverd. Op 15 juni is aangegeven dat na jullie terugkoppeling onderdeel 17 of 18 juni geleverd werd.
Een week later nog niets ontvangen, dus weer gemaild. Op 23 blijkt na terugkoppeling van leverancier dat het onderdeel naar mij onderweg zou zijn.
Wederom gemaild en excuses van Hornbach ontvangen, maar nog geen onderdeel. 29 juni gebeld met Hornbach en later wordt ik teruggebeld ; het onderdeel zou nu 17 Julie geleverd worden.
Inmiddels heb ik geen enkele vertrouwen meer in Velux gezien deze gehele gang van zaken. Ik vind het amateuristisch en onbeschaamd zoals er met mij als klant wordt omgegaan.

Gewenste Oplossing:

Een snelle professionele service gerichte oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar VELUX Nederland B.V. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Prent@kpnmail.nl