Klacht: veelvoudig niet nakomen van afspraken // contract verlenging

op 26 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bijna 5 weken geleden een contractverlenging aangevraagd, hiervoor is direct 20 euro handelingskosten berekend en betaald. de bestelde LG G3 zou vlot geleverd worden.
– na een week gemaild over stand van zaken, mail niet beantwoord
– gebeld met de kls ( klantenservice ) afgescheept met de melding; storing, ICT lost het op. nog even geduld.
– contact opegenomen met kls via facebook, netjes een bericht van Sharida, terugbelafspraak gemaakt. niet nagekomen
– dag erna facebook contact, Sharida belt wel terug en beloofd een dag later een oplossing en een compensatie > niet terug gebeld
– na 2 telefoontjes met heel veel geduld zal de teamleider mij terugbellen, niet gebeurd > ik ben niet bereikbaar, geen gemiste oproepmelding of voicemail bericht ( ik bel echt met jullie netwerk, waar ligt het probleem dan?)
– vaag facebook bericht, zonder naam of titel een hoge compensatie van 8 euro ontvangen, aangegeven of meneer/mevrouw mij kan bellen om dat te bespreken. niet gebeurd.
– kls gebeld, dame ( de eerste die het gevoel geeft me echte helpen ) beloofd dag erna voor 13.00 uur te bellen/mailen. adres en nr worden gecheckt. concrete vragen welke dan beantwoord zouden worden; wanneer is alles rond, wanneer komt nieuw toestel ( huidige is stuk ) en hoe gaat u mij compenseren op een manier wat voor beide partijen redelijk is. > niet terug gebeld
– kls gebeld, meneer is zeer onredelijk en toont nul begrip. ik heb verbinding verbroken.

5x afspraak niet nagekomen, 4 weken wachten op een product en dienst waarvoor direct betaald is. Onze verplichting is volledig voldaan. Nu is Hollands Nieuwe aan zet.

Gewenste Oplossing:

contract verlenging is nu door mij ingetrokken ivm uw nalatigheid.

ik verwacht een correcte afhandeling, een telefoontje van de teamleider om als redelijk mens mij te woord te staan.

- betaling 20 euro binnen 5 dagen terug op mijn rekening
- compensatie welke gelijk staat aan de ongemakken, tijd en nalatigheid van uw organisatie.

fouten kunnen en mogen, nalatigheid is ernstig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door chantalvoermans