Klacht: veelvoudig niet nakomen van afspraken // contract verlenging

op 26 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

bijna 5 weken geleden een contractverlenging aangevraagd, hiervoor is direct 20 euro handelingskosten berekend en betaald. de bestelde LG G3 zou vlot geleverd worden.
– na een week gemaild over stand van zaken, mail niet beantwoord
– gebeld met de kls ( klantenservice ) afgescheept met de melding; storing, ICT lost het op. nog even geduld.
– contact opegenomen met kls via facebook, netjes een bericht van Sharida, terugbelafspraak gemaakt. niet nagekomen
– dag erna facebook contact, Sharida belt wel terug en beloofd een dag later een oplossing en een compensatie > niet terug gebeld
– na 2 telefoontjes met heel veel geduld zal de teamleider mij terugbellen, niet gebeurd > ik ben niet bereikbaar, geen gemiste oproepmelding of voicemail bericht ( ik bel echt met jullie netwerk, waar ligt het probleem dan?)
– vaag facebook bericht, zonder naam of titel een hoge compensatie van 8 euro ontvangen, aangegeven of meneer/mevrouw mij kan bellen om dat te bespreken. niet gebeurd.
– kls gebeld, dame ( de eerste die het gevoel geeft me echte helpen ) beloofd dag erna voor 13.00 uur te bellen/mailen. adres en nr worden gecheckt. concrete vragen welke dan beantwoord zouden worden; wanneer is alles rond, wanneer komt nieuw toestel ( huidige is stuk ) en hoe gaat u mij compenseren op een manier wat voor beide partijen redelijk is. > niet terug gebeld
– kls gebeld, meneer is zeer onredelijk en toont nul begrip. ik heb verbinding verbroken.

5x afspraak niet nagekomen, 4 weken wachten op een product en dienst waarvoor direct betaald is. Onze verplichting is volledig voldaan. Nu is Hollands Nieuwe aan zet.

contract verlenging is nu door mij ingetrokken ivm uw nalatigheid.

ik verwacht een correcte afhandeling, een telefoontje van de teamleider om als redelijk mens mij te woord te staan.

- betaling 20 euro binnen 5 dagen terug op mijn rekening
- compensatie welke gelijk staat aan de ongemakken, tijd en nalatigheid van uw organisatie.

fouten kunnen en mogen, nalatigheid is ernstig.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door chantalvoermans