Klacht: veel teveel betaald

op 08 september 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Dr lindgren besteld via Bralex, 1 potje besteld 4! stuks geleverd.. Geen doorkomen aan met terugsturen en communicatie, Uiteindelijk nog een incasso van 40 euro EXTRA op de laatste 17,45 die nog openstond moeten betalen. Nooit maar dan ook nooit met Bralex werken. Als het fout gaat ben jij de dupe. Incasseren zij ze erg goed in..

Als ze gewoon de mails die gestuurd zijn volgen, daarop reageren en oplossen is er niets aan de hand

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bralex

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:43 geantwoord

Beste Fons de Weert,

Wat een vervelende situatie. Wat jammer dat de communicatie in uw geval niet goed is verlopen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest.

Op basis van het e-mailadres fdeweert@gmail.com kan ik in onze email programma geen email verkeer van u vinden. Graag zou ik het bestelnummer willen ontvangen en/ of factuurnummer zodat ik kan bekijken wat er allemaal gebeurd is.

Ik wil graag een gepaste oplossing met u zoeken, omdat wij natuurlijk vervelend vinden dat u een slechte ervaring heeft in onze webshop.

Ik hoor heel graag van u.

Laura Fenanlamber

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fonsdeweert