Klacht: Veel te late bezorging

op 10 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds Januari is het hopeloos met de bezorging, wij kiezen voor een morgenkrant maar half 10 vinden wij geen tijd Voorheen was het geweldig!! als dit zo blijft gaan wij een andere keuze maken. Hopelijk vind u een bezorger die hem voor 7 uur bezorgd daar kijken wij naar uit

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de krant rond 7 uur bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 juli 2019 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Arkel,

Hartelijk dank voor uw bericht inzake de bezorging van de krant.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om 's morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Uw melding geven wij door aan de bezorgdienst, voor verdere actie inzake het tijdstip van levering.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak welke u ervaart.

Met vriendelijke groeten,
JP-Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door H.van Arkel