Klacht: Veel te laat ontvangen, vervolgens ook nog hoge extra kosten!?

op 03 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb voor ik een maand op reis ging, ruim op tijd badkleding besteld voor bijna 80 euro. Ondanks de aangegeven afleverdatum kwam het pas 5 dagen na die datum, toen ik allang in Thailand zat, bij mij thuis aan. Omdat degene die de deur opende geen 24 euro (!!!) wilde betalen om een pakketje in ontvangst te nemen, is het weer met de bezorger mee terug gegaan. Ik heb hierover een bericht gestuurd maar tot op heden heb ik EN mijn pakketje niet, EN mijn 78 euro niet, EN als ik het pakketje alsnog wil, moet ik 24 euro betalen aan kosten die mij niet gemeld zijn! Ik wil gewoon van deze oplichterij af en mijn 78 euro terug!

Als ik mijn geld terug krijg. Ik heb andere bikini's moeten kopen voor mijn reis omdat zij te laat hebben geleverd. Bovendien betaal ik echt geen 24 euro extra om het pakketje te mogen ontvangen!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - wat is het bestelnummr, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Emmadm

1 week geleden - Het nummer dat bij mijn betaling vermeld staat is 7575402357 0030002089361702 litb-22862531000399 en is betaald op 11 mei 2017.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 08 augustus 2017 om 00:11 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2017 om 20:58 geantwoord

Er is nooit gemeld dat ik ook 24 euro nog bovenop de 80 moest betalen. Ik ga niet akkoord met dat kleine bedrag in vergelijking met wat ik heb betaald (en nooit ontvangen).

Alle klachten die gemeld zijn door Emmadm