Klacht: Veel fouten in lesmateriaal

op 01 februari 2014 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte heer, mevrouw,
In de cursus voor Belastingconsulent staan enorm veel fouten. Verwijzingen naar wetsartikelen kloppen soms niet, als ik de docent daar op wijs, krijg ik als antwoord dat er nog verwezen wordt naar de wettenbundel van 2012! Het lesmateriaal is van juli 2013, en ik ben aan de cursus begonnen in oktober 2013. Dan nog verwijzingen naar wettenbundel van 2012?
Verder ben ik nog een zeer grove fout tegengekomen wat al in 2011 in de wet gewijzigd is.
En als ik een vraag heb over de lesstof heb aan de docent wordt in verwezen naar Wikipedia. Maakt zich er wel lekker makkelijk vanaf.
Ik heb intussen geen vertrouwen meer in het studiemateriaal en heb er ontzettend veel spijt van dat ik het via de loi heb aangevraagd.
Ik heb hiervoor al meerdere keren gebeld, maar sta enorm lang in de wacht waardoor ik het tenslotte maar opgeef. Ook heb ik een mail gestuurd met het verzoek mij te bellen, gebeurd ook niet.

Gedeelte van mijn lesgeld terug of de laatste update van het studiemateriaal waar deze fouten niet meer in voorkomen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb LOI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door karintrommelen