Mijn Klacht:
Ik heb een klacht ingediend bij LOI, maar deze is nog steeds niet opgelost. LOI heeft aangegeven dat mijn klacht is afgesloten, maar ik heb hier niet op kunnen reageren. Door de melding dat de klacht is afgesloten, heb ik niets van hen gehoord en heb ik geen kans gekregen om mijn situatie toe te lichten. Dit is zeer frustrerend, omdat ik nog steeds wacht op een oplossing.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek LOI om met een oplossing te komen voor mijn probleem.

