Klacht: vasthouden buitenlandse zending

op 30 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17.05.2016 is een pakket naar ons verzonden vanuit het buitenland. Dit pakket is op 19.05.2016 aangekomen in het warehouse in Eindhoven en gescand voor import. We zijn nu 1,5 week verder en het pakket is nog steeds niet afgeleverd. De status van de zending blijft op ‘magazijnscan’. Het bereiken van een medewerker van UPS per telefoon is onmogelijk, dankzij de telefooncomputer. Bereiken van UPS via mail is wel mogelijk, maar het antwoord dat daarop volgt is algemeen en nietszeggend over de exacte datum van aflevering.
Het is zeer frustererend dat UPS de contactmogelijkheden zo goed afschermt!!

Op de site van UPS staat het volgende over de klantcenters:
UPS klantencenters
Als service belangrijk is. Het attente, gemotiveerde en deskundige personeel van onze klantencenters bieden u een kwaliteitsvolle klantenservice die u niet zo gauw ergens anders vindt.

Nou, dat klopt!!! Nergens zo’n klantonvriendelijk systeem ondervonden.
De dichtsbijzijnde vestiging gekozen via de pagina: en dan kom je bij een soort bezorg/afhaalpunt, waarvan de medewerkers geen enkele verdere informatie kunnen geven en ook geen contactgegevens hebben van de juiste persoon/afdeling die ons eventueel verder kan helpen!!

Het kost in tegenstelling tot de concurrent DHL veel teveel tijd, geld en energie om je eigen pakket te ontvangen!

Als de zending binnen nu en 2 werkdagen wordt afgeleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:49 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door TCE