Klacht: VASTE LEVERINGSKOSTEN OXXIO NA 7 WEKEN NOG STEEDS FOUTIEF!

op 09 mei 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Sinds ik klant ben bij Oxxio op mijn nieuwe adresaansluiting is mijn probleem nog steeds niet opgelost, terwijl ik meerdere bevestigingen van Oxxio Klantenservice heb ontvangen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Het gaat om de ‘vaste leveringskosten’ (Stroom & Gas) deze zijn niet correct. Oxxio geeft aan dat deze tarieven daadwerkelijk fout zijn geregistreerd en ze het binnen 6 weken correct zullen weergeven op MijnOxxio.

Inmiddels 7 weken verder en probleem nog steeds niet opgelost ondanks talloze emails en berichten via Twitter te hebben verzonden! Ik krijg iedere keer een standaard antwoord dat ze er nog steeds mee bezig zijn en ik het moet afwachten!

Ik vroeg ook om meerdere keren om een bevestiging van de leveringsovereenkomst. Deze heb ik ook nooit mogen ontvangen niet eens per post of eens per email. Hoe kan een klant dan ooit zijn recht krijgen op deze manier.

Dit is een terechte klacht die ik nu indien en die ook al 7 weken lang bekend is bij Oxxio!

Probleem is al bekend bij Oxxio al meer dan 7 weken. Ik wil dat het nu echt eens opgelost wordt!

Ik wil dat de 'vaste leveringskosten' correct worden weergegeven op MijnOxxio en ik mijn leveringsovereenkomst nou eens daadwerkelijk ontvang! Ik heb hier als consument recht op!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 11 mei 2016 om 09:18 geantwoord

Beste heer Hamza,

Allereerst bedankt voor je bericht.

Graag laat ik je weten dat we jouw klacht reeds in behandeling hebben genomen en uit hebben staan bij diverse afdelingen. Dit hebben we je ook laten weten via diverse kanalen.

Daarom zal er dus via deze weg niet opnieuw in worden gegaan op deze problematiek. We zijn ons ervan bewust dat het langer duurt dan gewenst en dat het absoluut ongewenst is naar jou toe. Maar we doen nog altijd ons best om het voor je op te lossen.

Graag staan we je dan ook te woord via de kanalen waarop we ook eerder met je hebben gesproken zoals Twitter.

Hannah
Webcare Oxxio