Volgens Oxxio zouden wij op 1 augustus 52 kuub gas hebben verstookt tegen gemiddeld 3 kuub op alle andere dagen sinds ons kontrakt 31 mei 2024. Na telefonisch kontakt werd ik doorverwezen naar netbeheerder, Enexis die aangaven dat de meter... Lees meer
Ondanks afbetaling van de betalingsregeling automatische incasso niet verwijderd dus alweer geïncasseerd Lees meer
Vanaf 1 maart 2024 een nieuw huis gekocht en een contract bij Oxxio aangegaan.
Op 7 maart gebeld om te checken of zij dezelfde beginstanden hebben doorgekregen als ik op de overdrachtsformulier.
Helaas er was geen SOV, dus moest ik op verzoek... Lees meer
Telkens wordt mijn klacht door Oxxio op opgelost gezet..
Ik heb in 2022 mijn contact opgezegd en Oxxio heeft deze nog 1,5 maand te lang door laten lopen. Ze hebben er ruim 1 jaar over gedaan dit op te pakken.
Nu... Lees meer
Heb een 3 jarig contract en na 1 jaar wordt het maandbedrag verhoogd ondanks mijn stuk lager verbruik.
Hoe kan je dan praten over 3 jaar vast?
Opzeggen kost een vermogen , met dank aan de regering die ditzelf heeft ingevoerd.
Puur wurgcontract... Lees meer
Van Oxxio heb ik een mail gekregen dat mijn termijnbetaling lager kan, van 200 naar 80 euro. Direct dus aangepast.
En hier begint het....
Blij dat ik kan besparen dacht ik niet meer daarover. Een paar dagen later was € 200 geïncasseerd... Lees meer
Oxxio is mij 500 euro verschuldigd voor een boete terugbetaling omdat zij mijn contract niet optijd hebben laten ingaan. Dit is inmiddels 4(!) maanden geleden en ik wacht, na wekelijks bellen mailen, nog altijd op een concrete update EN mijn... Lees meer
Oxxio reageert niet op onze aangetekende brieven, niet op onze emails, niet op telefoontjes. Er is een geschil over het betalen van een rekening, waarop Oxxio inhoudelijk niet ingaat. Van een bedrijf met een functie in de energievoorziening mag een... Lees meer
Vanaf 10 januari 2024 zijn wij overgestapt naar een andere energie leverancier. Dit bracht direct al gedoe met zich mee. Oxxio hield bij hoog en bij laag vol dat wij nog steeds klant waren. Na een paar keer van het... Lees meer
Na meerdere keren contact te hebben gezocht over het feit dat we iedere keer een betalingsachterstand hebben terwijl we gewoon op tijd betalen 26ste van de maand (ingesteld via oxxio app)
Nu aanmaning erbij contact er over gehad en ze gaan... Lees meer