Jaren geleden al hier een klacht over Oxxio gemeld, waar ik slechts een paar weken klant bij ben geweest, en dat ook betaald heb, plus de € 250,00 boete die daarmee gepaard was, door over te stappen naar een... Lees meer
Hallo, ik heb op 2-4-25 aan oxxio door gegeven dat ik op deze datum mijn nieuwe woning betrekt en dat ik nu ook gas nodig heb.
Ik had op mijn oude adres al stroom dit contract neem ik mee naar mijn... Lees meer
Beste lezer,
Vorige zomer heeft mijn dochter (omdat ik in het buitenland zat) de meterstanden door gegeven aan Oxxio.
Hierbij heeft ze normaal en dal omgedraaid waardoor de eindafreking aanzienlijk en buiten gewoon hoog was.
Mijn dochter en ik hebben vaak met Oxxio... Lees meer
k ben al een half jaar bezig een correctienota van Oxxio te krijgen.
Ja, ik heb de meters verkeerd afgelezen en heb die zo gauw mogelijk gecorrigeerd.
Verder dan een slecht verstaanbare medewerker die zegt dat ze ermee bezig zijn ben ik... Lees meer
Op 17 september ben ik om tariefredenen overgestapt van Frank Energie. Op diezelfde dag zijn meterstanden door Frank doorgegeven en is de eindnota opgemaakt.
We zijn nu 6 weken verder. Tig keer gebeld en ik krijg van de collega van het... Lees meer
Volgens Oxxio zouden wij op 1 augustus 52 kuub gas hebben verstookt tegen gemiddeld 3 kuub op alle andere dagen sinds ons kontrakt 31 mei 2024. Na telefonisch kontakt werd ik doorverwezen naar netbeheerder, Enexis die aangaven dat de meter... Lees meer
Ondanks afbetaling van de betalingsregeling automatische incasso niet verwijderd dus alweer geïncasseerd Lees meer
Vanaf 1 maart 2024 een nieuw huis gekocht en een contract bij Oxxio aangegaan.
Op 7 maart gebeld om te checken of zij dezelfde beginstanden hebben doorgekregen als ik op de overdrachtsformulier.
Helaas er was geen SOV, dus moest ik op verzoek... Lees meer
Telkens wordt mijn klacht door Oxxio op opgelost gezet..
Ik heb in 2022 mijn contact opgezegd en Oxxio heeft deze nog 1,5 maand te lang door laten lopen. Ze hebben er ruim 1 jaar over gedaan dit op te pakken.
Nu... Lees meer
Heb een 3 jarig contract en na 1 jaar wordt het maandbedrag verhoogd ondanks mijn stuk lager verbruik.
Hoe kan je dan praten over 3 jaar vast?
Opzeggen kost een vermogen , met dank aan de regering die ditzelf heeft ingevoerd.
Puur wurgcontract... Lees meer