Klacht: vaste klant

op 17 september 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn een vaste klant van jullie en hebben de laatste 9 jaar al 20 x geboekt bij jullie dat 2 x 3 x per jaar en als wij stoelen willen vast leggen moeten wij daar ook nog voor betalen maar vind dit als vaste klant dat jullie dit moeten betalen wij hebben het er al over omdan tog maar van reisbureau te veranderen dit wil ik tog even met jullie delen gr loes en cor bogerd

Gewenste Oplossing:

kijk hier boven wil graag dat jullie dan tog met een oplossing daar voor komen dat wij voortaan de kosten daar niet meer voor hoeven te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

2 maanden geleden - Beste Loes, Graag ga ik de klacht voor u na, echter is het email adres wat u doorgegeven heeft niet bekend bij ons. Kunt u misschien (privé) een ander email adres zenden, welke bij ons in het systeem staat? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen - Webcare

Reactie van de melder van de klacht loesencor1@hotmail.nl

2 maanden geleden - ander email is bogerd@lodema.nl dat heeft d reizen ook

Reactie van de melder van de klacht loesencor1@hotmail.nl

2 maanden geleden - dat is bogerd@lodema.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 17 september 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Loes,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad de gegevens nu kunnen vinden. Ik zet uw klacht/ feedback door naar de vakantiewinkel in Leeuwarden. Ook zal ik intern het verzoek opsturen naar de desbetreffende afdeling. Ik ga er dan vanuit dat u iets bedoeld in de trend van een flexpakket, maar dan voor service(kosten).

In ieder geval bedankt voor de feedback. Volgende week ontvangt u een reactie op de klacht van onze vakantiewinkel in Leeuwarden.

Met vriendelijke groet,
Charlotte
D-reizen – Webcare

Heeft op 17 september 2017 om 16:08 geantwoord

er is nog geen oplossing wij willen dat de sloelen die wij moeten reserveren dat jullie daar de kosten voor nemen geheel en geen flexpaket daar moeten wij ook weer voor betalen

Bericht van D-Reizen

2 maanden geleden - Beste Loes, Oke, ik begrijp wat u bedoeld en zet dit berichtje ook door naar de vakantiewinkel in Leeuwarden. Zoals hierboven aangegeven zullen zij volgende week contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door loesencor1@hotmail.nl