Klacht: vandaag geen krant ontvangen

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juni 2016 om 07:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Pos,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u vandaag de krant niet heeft ontvangen. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Helaas hebben wij niet de mogelijk om de krant te laten nabezorgen, daarom zullen wij ter compensatie uw betaalperiode met een dag opschuiven. U kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan weer keurig bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door thijs pos